Wyceń i wyślij

Jeśli dzwonisz w sprawie:

Statusu przesyłki 

Sprawdź status proszę w okienku na stronie głównej naszej strony lub w zakładce "lista przesyłek klikając w pytajnik (odświeża się wtedy aktualny status).

 

Problemu z przesyłką (brak odbioru przesyłki, problem z doręczniem, przeadresowanie itp.)

Załóź proszę interwencję po zalogowaniu w zakładce Interwencja / Reklamacja. Są tam dostępne różne wersje problemów.

Telefonicznie udzielamy ogólnych infomacji. Większość interwencji wygmaga naszego kontaktu z danym przewoźnikiem przez co założenie interwencji na stronie jest najszybszą drogą do rozwiazania problemu.

 

Kontakt mailowy -  [email protected] 

 

Kontakt telefoniczny:
tel: 32 77 10 502 - numer czynny od poniedziałku do piątku, 9:00 - 16:00
 

 

Dane firmy:
Maipo Sp z o.o.

ul. Dąbrowskiego 64
41-500 Chorzów
NIP: 627 270 34 31

NR KONTA:    26-17500012-0000000037501581