Czy dodanie zlecenia do koszyka jest równoznaczne z realizacją/zakupem?Nie! Dopiero po wybraniu zleceń do realizacji, weryfikacji formularza i potwierdzeniu – Wyślij wybrane zamówienia, rozpoczyna się realizacja zamówienia.
Czy Klient na przedpłacie może korzystać z koszyka?TAK! Zasada dodawania zleceń do koszyka i realizacja zamówienia jest taka sama, jak dla Klientów na umowie.
Jak długo mogę przechować zamówienia w koszyku?Zlecenia nie są automatycznie usuwane z koszyka i są w nim widoczne do momentu ich realizacji. Listę zleceń można filtrować wg statusu. Domyślnie widoczne są nowe zamówienia, ale można też zobaczyć wysłane i ukryte.
Ile zleceń/zamówień mogę mieć w koszyku?Liczbę zleceń, które masz już w koszyku, możesz zwiększać i nie jest ona limitowana. Kliknij ponownie w przycisk Importuj, wybierz źródło –> apaczka.pl i dodaj kolejne zamówienie do koszyka.
Co zrobić z zamówieniami, których nie chcę zrealizować?Część zamówień możesz odłożyć na później. Zaznacz zamówienia, które chcesz zrealizować, zweryfikuj poprawność formularza i kliknij – Wyślij wybrane zamówienia. Reszta zleceń pozostanie w koszyku.
Gdzie znajdę historię złożonych zleceń?Historię złożonych zleceń znajdziesz w zakładce Zlecenia w Panelu Klienta.
Jak pobiorę listy przewozowe?W prosty sposób. Po wysłaniu wybranych zamówień, poniżej formularza wysyłkowego, pojawią się złożone zlecenia z możliwością pobrania listów.Jak zgłosić problem związany z koszykiem?Jeśli masz problem lub pytanie związane z koszykiem zleceń, napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego –> Pomoc techniczna –> Problem ze złożeniem zlecenia.
Załóż darmowe konto i bezpłatnie wyceń przesyłkę
Korzystaj z intuicyjnego formularza nadawania przesyłek
Serwis apaczka.pl korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności